کانال تلگرامی مای فارکس

کاهش 25 درصدی فروش خودروی جدید درامریکا

فروش خودروی نو در آمریکا ۲۵ درصد سقوط کرد

کاهش 25 درصدی فروش خودروی جدید درامریکا

تاثیر 25 کاهش فروش خودرو برو روی بازار فارکس

مشاوران صنعت خودروسازی آمریکا(جی‌دی پاور و ال‌ام‌سی آتومیتیو) در بیانیه‌ای مشترک تخمین زدند فروش خودروی نوی آمریکایی در ماه سپتامبر ۲۵ درصد سقوط خواهد کرد.

به گزارش مای فارکس به نقل از رویترز، مشاوران صنعت خودروسازی آمریکا، جی‌دی پاور و ال‌ام‌سی آتومیتیو، در بیانیه‌ای مشترک تخمین زدند فروش خودروی نوی آمریکایی در ماه سپتامبر ۲۵ درصد سقوط خواهد کرد.

کاهش تراشه کامپیوتری و کاهش تعداد خودروهای انبارهای خودروسازان باعث شد تا علی‌رغم بالا بودن تقاضا، میزان فروش خودرو کاهش یابد.

طبق تخمین این دو مشاور خرده‌فروشان خودرو در آمریکا در ماه سپتامبر تنها ۸۸۸,۹۰۰ خودرو به فروش رسانده‌اند که این سقوط سنگینی را نسبت به فروش ۱,۱۸۲,۷۸۸ خودرو در سپتامبر سال گذشته، نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید :

نفت ۸۰ دلاری بازار را به سوی نزول هدایت میکند

جی‌دی پاور در بیانیه خود اعلام کرد: داده‌های ماه سپتامبر نشان می‌دهد که تعداد کافی خودروی نو برای تأمین تقاضای خودروی بازار وجود ندارد.

شکاف بین عرضه و تقاضا باعث شده است تا قیمت‌های خودرو به بالاترین سطح تاریخ برسند و انتظار می‌رود میانگین قیمت یک خودروی سواری متوسط در ماه سپتامبر به ۴۲,۸۰۲ دلار رسیده باشد.

نرخ سالانه شده فروش خودرو در ماه سپتامبر (میزان فروش خودرو در یک سال با فرض اینکه در ۱۲ ماه با میزان فروش این ماه به فروش برود) به ۱۲.۲ میلیون خودرو رسید که ۸۰۰ هزار دستگاه از سطح قبل از پاندمی کمتر است.

همچنین بخوانید :

ما در مقاله ای با عنوان کدام کندل های برگشتی قبل از پوزیشن گیری مهم است برای شما اماده کرده ایم که با کلیک بر روی ان از جزئیات کامل ان مطلع میشوید .

منبع :خبرگزاری مهر

25 درصدی فروش خودروی جدید درامریکا کاهش یافت

دیدگاه خود را بگذارید