کانال تلگرامی مای فارکس

تاثیربیکارشدن 362 هزارنفرامریکایی دلارUSDدرفارکس

تاثیربیکارشدن 362 هزارنفرامریکایی دلارUSDدرفارکس

تاثیر بیکار شدن 362 هزار نفر در امریکا بر روی دلار USD در فارکس

تاثیر امار بیکاری 362 هزار نفر در امریکا USD در فارکس

بیکاری در آمریکا، فراتر از انتظارات / ۳۶۲ هزار نفر بیکار شدند

خبر بیکار شدن 362 هزار نفر در امریکا ارزش دلار امریکا را نسبت به دیگر جفت ارز ها کمتر میکند و  شاهد ریزش دلار امریکا خواهیم بود

ادعاهای اولیه بیکاری ایالات متحده

مطالبات اولیه بیکاری تعداد افرادی را که برای اولین بار در هفته گذشته برای بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند اندازه گیری می کند. این اولین اطلاعات اقتصادی ایالات متحده است ، اما تأثیر بازار از هفته به هفته متفاوت است.
قرائت بالاتر از انتظار باید منفی/نزولی برای دلار در نظر گرفته شود ، در حالی که خوانش پایین تر از انتظار باید مثبت/صعودی برای دلار آمریکا تلقی شود.

گزارش هفتگی جدید وزارت کار آمریکا منتشر شد که نشان می‌داد تعداد آمریکایی‌هایی که این هفته برای اولین بار تقاضای دریافت بیمه بیکاری خود را ثبت کرده‌اند از انتظارات فراتر رفته است.

مای فارکس نقل از سی‌ان‌بی‌سی، گزارش هفتگی جدید وزارت کار آمریکا منتشر شد که نشان می‌داد تعداد آمریکایی‌هایی که این هفته برای اولین بار تقاضای دریافت بیمه بیکاری خود را ثبت کرده‌اند از انتظارات فراتر رفته است.

طبق داده‌های این وزارتخانه در هفته‌ای که گذشت ۳۶۲ هزار آمریکایی تحت پوشش بیمه شغل خود را از دست داده و تقاضای حمایت از خود را به ثبت رسانده‌اند.

این در حالی است که اقتصاددانان شرکت‌کننده در نظرسنجی داوجونز پیش‌بینی کرده بودند تعداد بیکاران این هفته آمریکا حداکثر به ۳۳۵ هزار نفر برسد.

داده‌های هفته گذشته هم اصلاح شده و افزایش داده شد و حالا مشخص شد در آن هفته ۳۳۵ هزار آمریکایی بیکار شده بودند.

بیشترین تعداد بیکاران جدید در ایالت کالیفرنیا اتفاق افتاده است.

همچنین بخوانید:

بنزین علت ریزش اساسی GBP پوند انگلیس در فارکس

به نظر می‌رسد گسترش کرونای دلتا و اقدامات به عمل آمده برای مقابله با آن بازارهای کار را تحت فشار قرار داده است.

تعداد بیکاران هفتگی هنوز فاصله زیادی با محدوده ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفری بیکاران هفتگی قبل از دوران پاندمی دارد.

تعداد افرادی که به طور مداوم از بیمه بیکاری استفاده کرده‌اند این هفته ۱۳۱ هزار نفر افزایش یافته و به ۲.۸۴ میلیون نفر رسید. همچنین تعداد افرادی که تحت برنامه‌های حمایتی مختلف قرار دارند به ۱۱.۲۵ میلیون نفر رسید.

منابع : investing.com

دیدگاه خود را بگذارید