کانال تلگرامی مای فارکس

ارزش معاملات آتی سهام اروپا افزایش یافت

ارزش معاملات آتی سهام اروپا افزایش یافت. تمرکز خرده فروشی در منطقه یورو

تمرکز خورده فروشی در معاملات آتی سهام اروپا ،افزایش یافتن ارز معاملات اتی سهام اروپا

سام تریدر – انتظار می‌رود بازارهای سهام اروپا روز سه‌شنبه با افزایش اندکی باز شوند، که به کمک رشدهای آسیایی یک شبه قبل از انتشار آخرین داده‌های خرده‌فروشی منطقه یورو کمک می‌کند.

در ساعت 02:00 ET (06:00 GMT)، قرارداد آتی DAX در آلمان 0.3 درصد افزایش یافت، معاملات آتی CAC 40 در فرانسه 0.4 درصد افزایش یافت و قرارداد آتی FTSE 100 در بریتانیا 0.4 درصد افزایش یافت.

همچنین مطالعه کنید :کدام کندل های برگشتی قبل از پوزیشن گیری مهم است

بازارهای سهام اروپا قرار است از آخر هفته طولانی عید پاک با چشم انداز مثبتی بازگردند که به کمک بهبود احساسات در بخش های بزرگی از آسیا کمک می کند. lhd thv;s

شاخص Nikkei 225 ژاپن، به ویژه، پس از آنکه سرمایه گذار افسانه ای ایالات متحده، وارن بافت، نشان داد که به دنبال افزایش قرار گرفتن در معرض سهام ژاپنی با افزایش دارایی های خود در خانه های تجاری این کشور است، بیش از 1 درصد افزایش یافت.

در اروپا، معامله‌گران از تعطیلات باز می‌گردند و در تقویم اقتصادی بسیار اندک به غیر از خرده‌فروشی منطقه یورو برای ماه فوریه بازمی‌گردند.

پیش‌بینی می‌شود خرده‌فروشی منطقه در ماه ۰.۸ درصد کاهش داشته باشد، کاهش سالانه ۳.۵ درصدی، و نشان‌دهنده فشار افزایش قیمت‌ها بر درآمد قابل تصرف مصرف‌کنندگان است.

همچنین مطالعه کنید : بازار فارکس مناسب چه کسانی است ؟

با این حال، این هفته در پی گزارش رسمی مشاغل روز جمعه، توجه زیادی به بازارهای ایالات متحده خواهد شد.

حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه گذشته 236000 شغل افزایش یافت که نرخ بیکاری را به 3.5 درصد کاهش داد و نشان داد که بازار کار ایالات متحده همچنان انعطاف پذیر است.

این می تواند به اتاق فدرال رزرو اجازه دهد تا نرخ بهره را یک بار دیگر در ماه مه افزایش دهد، اما اکنون همه نگاه ها به داده های تورم چهارشنبه و همچنین صورتجلسه ماه مارس فدرال رزرو برای سرنخ های بیشتر از مسیر آینده سیاست پولی معطوف است.

از طرف شرکت‌ها، بانک‌های بزرگ ایالات متحده در اواخر این هفته شروع به انتشار درآمدهای خود می‌کنند.

قیمت نفت روز سه شنبه به دلیل امید به رشد تقاضا در آسیا و همچنین پیش بینی ها مبنی بر کاهش مجدد ذخایر در ایالات متحده، بزرگترین مصرف کننده نفت خام جهان، افزایش یافت.

داده ها نشان می دهد که مصرف سوخت در هند، سومین مصرف کننده بزرگ نفت جهان، در ماه مارس نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش یافته است.

رویترز همچنین گزارش داد که خطوط هوایی چین به طور انبوه استخدام می‌کنند و پس از کاهش محدودیت‌های ضد کووید در این کشور، تقاضای سفر را در سال جاری افزایش می‌دهند.

موسسه نفت آمریکا، یک نهاد صنعتی، قرار است داده های هفتگی خود را در مورد ذخایر نفت خام آمریکا در اواخر جلسه منتشر کند و انتظار می رود پس از کاهش بیش از 4 میلیون بشکه ای هفته گذشته، کاهش دیگری را نشان دهد.

تا ساعت 02:00 به وقت اروپا، معاملات آتی نفت خام آمریکا با 0.9 درصد افزایش به 80.45 دلار در هر بشکه معامله شد، در حالی که قرارداد برنت با 0.8 درصد افزایش به 84.84 دلار رسید.

 

علاوه بر این، معاملات آتی طلا 0.5 درصد افزایش یافت و به 2014.05 دلار در هر اونس رسید، در حالی که EUR/USD با 0.3 درصد افزایش در 1.0894 معامله شد.

منبع: اینوستینگ دات کام

دیدگاه خود را بگذارید