کانال تلگرامی مای فارکس

اموزش افتتاح حساب در وبمانی برای ایرانیان

اموزش افتتاح حساب در وبمانی برای ایرانیان

آموزش افتتاح حساب وب مانی:

در پست های پیش وب مانی را معرفی کردیم (وب مانی چیست) و اشاره کردیم که یک روش پرداخت روسی است که ایران را تحریم نکرده است و برای همین موضوع بسیاری از ایرانی ها برای انجام پرداخت های بین المللی خود از آن استفاده می کنند. در ادامه روش ثبت نام در وب مانی را برای شما آورده ایم. پس از افتتاح حساب شما برای خرید وب مانی می توانید از خدمات ان استفاده کنید.

اما حالا برای افتتاح اکانت وب مانی می توانید،مطابق آنچه برای شما در ادامه آورده شده است اقدام کنید:

ابتدا وارد لینک افتتاح حساب وماني شوید. در این صفحه گزینه signup  را انتخاب کنید (دکمه ای زرد رنگی که در بالای صفحه قرار داد)، پس از کلیک شما به صفحه زیر هدایت خواهید شد. در این صفحه مانند نمونه نشان داده گزینه اول یعنی ( I am new to WebMoney Transfer ) را انتخاب کنید . سپس رو دکمه NEXT کلیک کنید.

  • در این مرحله اگر فیلترشکن شما روشن است حتما آن را خاموش کنید. توجه داشته باشید که وب مانی با ایران هیچ مشکلی ندارد پس بدون مشکل می توانید از وب مانی استفاده کنید و به فیلتر شکن نیازی نیست. اگر فیلترشکن شما خاموش هست نیز مراحل زیر را ادامه دهید. مای فارکس
  • اگر فیلترشکن نداشته باشید صفحه زیر برای شما باز می شود. در ابتدا کشور ایران را انتخاب کنید و سپس شماره موبایل واقعی خود را که قبلا برای حساب وب مانی از آن استفاده نشده است را وارد کنید. برای تایید شماره تلفن در مراحل بعد یک اس ام اس دریافت خواهید کرد لذا حتما شماره واقعی خود را وارد کنید. حتما از شماره ای استفاده کنید که همیشه به آن دسترسی دارید چون وب مانی تایید اقدامات مختلف شما را برای این شماره ارسال خواهد کرد.

پس از وارد کردن شماره موبایل، وب مانی از شما می خواهد که رمزعبور خود را تعیین کنید. دوستان عزیز توجه داشته باشید که تغییر رمز در وب مانی بسیار دشوار است پس حتما رمزی ثبت کنید که فراموش نشود. برای بازیابی رمز، شرکت وب مانی از شما مدارک بسیاری خواهد خواست پس سعی کنید رمزی ست کنید که هیچوقت فراموش نکنید و مجبور به بازیابی رمز عبور نشوید.

پس از تائید اطلاعات، شما باید شماره تلفن خود را تائید کنید. ارسال اس ام اس به موبایل شما 1-2 دقیقه طول می کشد. پس از دریافت اس ام اس کد شش رقمی را وارد کرده و سپس بر روی proceed کلیک کنید.

پس از وریفای شماره موبایل، حالا حساب کاربری شما ساخته شده است. بهتر هست در همین مرحله اولین کیف پول خود در وب مانی را بسازید. برای اینکار آنچنان که در تصویر زیر نمایش داده شده است بر روی دکمه add کلیک کنید:

هم اکنون دیگر حساب و کیف پول شما ساخته شده است و آماده استفاده می باشد. در صورتیکه قصد خريد وبماني دارید یا کسی قصد واریز دلار وبماني را برای شما شما دارد، شما باید این شماره که با Z شروع می شود را در اختیار او قرار دهید (در تصویر نشان داده شده است). همچنین پس از دریافت وبمانی می توانید روی گزینه اول در منو که شبیه علامت ریفرش است کلیک کنید تا موجودی اکانت شما بروز شود، هر چند در برخی از موارد لازم است که یکبار از حساب وب ماني خود خارج شوید و مجددا وارد شوید.

ورود به حساب وب مانی:

به شما تبریک می گویم حساب وب مانی شما آماده استفاده شده است. حالا شما برای ورود به حساب وب مانی خود می توانید از لینک mini.wmtransfer.com استفاده کنید.

پس از معرفی وب مانی در پست های قبل در اینجا به آموزش شیوه افتتاح حساب وب مانی به صورت کامل پرداختیم. حساب باز شده در این قسمت برای شما از نوع مینی و پاسپورت آن الیاس است. که حداکثر میزان موجودی روزانه آن حداکثر 300 دلار است و حداکثر میزانی که در یک روز می توانید جابجا کنید 100 دلار می باشد. در صورت علاقه و برای افزایش میزان سقف تراکنش روزانه خود می تونید از طریق آموزش ارتقا حساب به فرمال اقدام کنید.

شارژ حساب وبمانی :

دوستان عزیز توجه داشته باشن اکثر صرافی های معتبر دیجیتالی ایرانی دلار وبمانی را خرید و فروش میکنند من صرافی دبلیو ام زرین را برای خرید و فروش وبمانی پیشنهاد میکنم ،هم کارمزد کمتری  میگیرن و هم اینکه همیشه موجودی برای خرید و فروش دارند.

آیا ساخت حساب وب مانی هزینه دارد؟

خیر. ساخت حساب وب مانی رایگان است و شما از طریق سایت اصلی این شرکت به راحتی می توانید اینکار را انجام دهید.

آیا برای استفاده از وب مانی باید احراز هویت کنم؟

احراز هویت در وب مانی اجباری نیست اما اگر احراز هویت نکنید نمی‌توانید بیش از ۳۰۰ دلار در حسابتان داشته باشید. برای رفع این محدودیت‌ها نیاز به احراز هویت است.

کارمزد وب مانی چقدر است؟

به ازای هر تراکنش ۰.۸ درصد از مبلغ پرداختی را به عنوان کارمزد کسر می‌کند اما این کارمزد یک سقف مشخص دارد و بیشتر از ۵۰ دلار نخواهد شد.

آیا ایرانی ها می‌توانند از وب مانی استفاده کنند؟

بله وبمانی متعلق به روسیه است و به ایران خدمات می‌دهد.

فیبوگروپ

دیدگاه خود را بگذارید