کانال تلگرامی مای فارکس

کیف پول وب مانی برای شارژ حساب معاملاتی فارکس

وب مانی چیست:

کیف پول وب مانی برای شارژ حساب معاملاتی فارکس

وب ماني (webmoney) یک سیستم پرداخت الکترونیکی سریع است که امکان انجام تراکنش های مالی را در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می کند. این تراکنش ها بسیار امن، غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی هستند. وب مانی هم اکنون دارای بیش از 29 میلیون کاربر در سراسر جهان است و به تازگی موفق شده است استانداردهای اتحادیه اروپا را نیز برای فعالیت در این قاره بدست بیاورد و انتظار افزایش کاربران اروپایی وبمانی وجود دارد.

وبمانی به مراتب بيشتر و بهتر از بسیاری از سيستم‌های پرداخت الکترونیکی ديگر در جهان تكامل یافته است و به همین دلیل می تواند انعطاف پذیری بسیاری بالای برای خدمت رسانی به مشتریان خود داشته باشد. همچنین به دلیل فعالیت این موسسه بر اساس قوانین جمهوری فدرال روسیه، قوانین مرتبط به تحریم کاربران ایرانی توسط وبمانی اجرا نمی گردد که در نتیجه فرصتی مناسب برای ایرانیان فراهم کرده است تا در بازارهای بین المللی فعالیت کنند.

در ادامه کاربردهای اصلی و شیوه استفاده از وب مانی توضیح داده خواهد شد.

کاربردهای وبماني:

دو نمونه از کاربردهای اصلی وب مانی استفاده از آن برای خرید از فروشگاه های اینترنتی و شارژ اکانت های مختلف اینترنتی است. لیست برخی از سایت های که هم اکنون با وب مانی کار می کنند را می توانید در پایین  این پاراگراف بیابید. معروفترین وب سایت های که کاربران ایرانی با آن ها کار می کنند bangood،  aliexpress و resello هستند، که حجم بالای از خرید اینترنتی ایرانیان از خارج از کشور را به خود اختصاص داده اند. به برخی از موارد به صورت خلاصه در زیر ارائه شده است:

  • خرید از سایت های اینترنتی همچون bangood،  aliexpress و resello
  • خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بخصوص از سایت indx.ru
  • خرید انواع گیفت کارت بازی های اینترنتی به خصوص از سایت plati.ru
  • شارژ حساب های مختلف اینترنتی

کاربردهای وبمانی:

برای ساده شدن کار برخی از معروف ترین وب سایت های پذیرنده وب مانی که برای کاربران ایرانی نیز آشنا هستند در اینجا به صورت خلاصه اشاره شده اند:

  1. Aliexpress.com: بازار بزرگ اینترنتی علی اکسپرس راه ارتباطی مستقیم برای خرید از فروشندگان چینی است، این سایت به تخفیف های مناسب و همچنین فروش کالاهای که یافتن آنان در فروشگاه های دیگر دشوار است، معروف می باشد. همچنین امکان خرید از سایت مشابه tinydeal.com نیز توسط وب مانی وجود دارد.فیبوگروپ
  2. resello: این سایت در ارائه خدمات هاستینگ و دامنه معروف است و بسیاری از ایرانی ها با آن کار می کنند.
  3. freelancer.com: اگر یک فریلنسر هستید و یا دوست دارید از خدمات فرینلنسرها استفاده کنید، این وب سایت این امکان را برای شما فراهم خواهد کرد.
  4. شرکت هواپیمایی UralAirLines: اگر قصد دارید با پروازهای این شرکت مسافرت کنید با وب مانی می توانید به راحتی پرداخت های خود را انجام دهید. این شرکتبه بسیاری از نقاطجهان پرواز دارد.
  5. iglobe.ru: از طریق این وب سایت می توانید به خدمات جهانگردی و مسافرتی در نقاط مختلف دنیا دسترسی داشته باشید.

در صورت نیاز شما ما می توانیم خرید شما از وب سایت ها بالا را بدون هیچگونه کارمزدی انجام دهیم. مای فارکس

pic آموزش وب مانی:

pic  انواع حساب های وب مانی:

اگر از کاربران تازه وب مانی هستید و می خواهید برای اولین بار از وبمانی استفاده کنید، باید یک حساب مینی افتتاح کنید. با افتتاح حساب مینی شما دارای یک شناسه وب مانی خواهید شد که پس از آن با ایجاد کیف پول، در حساب خود می توانید از این شناسه برای ارسال و دریافت پول استفاده کنید. پیشنهاد میکنیم برای استفاده راحت تر از وب مانی حتما پست های زیر را مطالعه کنید:

همچنین بخوایند :

مای فارکس در قالب یک مقاله با عنوان  اموزش افتتاح حساب در وبمانی برای ایرانیان اماده کرده است که با کلیک بر روی ان میتوانید از جزئیات کامل اموزش مطلع شوید و حساب خود را افتتاح کنید .

ادرس سایت وبمانی جهت افتتاح حساب و تکمیل ثبت نام www.wmtransfer.com

بعد از افتتاح حساب از طریق آموزش حساب شما از نوع Mini و سطح پاسپورت وبمانی شما الیاس خواهد بود که مدیریت آن از طریق وب سایت وب مانی است. البته امکان دانلود نرم افزار وبمانی و تبدیل حساب به کلاسیک (برای ویندوز) یا لایت(برای غیر ویندوز) وجود دارد.

.

دیدگاه خود را بگذارید