کانال تلگرامی مای فارکس

کاربرد و تاثیرات اخبار فارکس بر روی روند بازار

کاربرد و تاثیرات اخبار فارکس بر روی روند بازار

اهمیت اخبار فارکس فکتوری ، اخبار چه اهمیتی در معاملات فارکس دارد ، تاثیر اخبار بر روی معاملات فارکس

احتمالا شما  با جستجوی کلمات بالا  درگوگل وارد  سایت  مای فارکس شده اید در ادامه با ما همراه باشید .

یکی از تحلیل هایی که بسیاری از تریدرها استفاده می کنند تحلیل تکنیکال است. اما صرفا دانستن این تحلیل کافی نیست و باید از نیرویی با خبر بود که سبب حرکت این بازار می شود. نام این نیرو اخبار است و هر بازار مالی، اخبار مختص خود را دارد. اهمیت اخبار بازار فارکس به قدری بالاست که بسیاری از اقداماتی که توسط سهامداران و سرمایه گذاران انجام می شود، تحت تاثیر همین خبرها است. اخبار اقتصادی این بازار بیشترین تاثیر را بر ذهن و عملکردمان در تصمیم گیریها ایفا می کند. در اینجا تمرکز ما بر اثرات اخبار فارکس در این بازار است

اهمیت اخبار فارکس فکتوری

اهمیت اخبار بر کسی پوشیده نیست و همه ما میدانیم برای کسب پول بیشتر است. زیرا اخبار بخشی بسیارمهم در بازار و پتانسیل حرکت بازار را دارد. با انتشار اخبار بخصوص اخبار مهم، تقریبا انتظار مشاهده حرکات بزرگ را داریم. هدف ما بعنوان معامله گر این است که به سمت درست حرکت کنیم.

 

همچنین بخوانید : کدام کندل های برگشتی قبل از پوزیشن گیری مهم است

 

واقعیتی که می دانیم این است که بازار به احتمال زیاد به چه سمتی حرکت می کند و این حرکت، فرصتی ایجاد می کند که ارزش دارد آن را بررسی کنید. البته خطرات معامله اخبار همچون هر استراتژی معامله ای همواره وجود دارد و باید از آن آگاهی داشته باشیم. مثلا درطول رخدادهای خبری مهم، بازار بسیار فرار است و بسیاری از کارگزاران در این زمان ها درحال گسترش اسپرد معاملاتی هستند و این امر، هزینه های معامله را افزایش می دهد.

اموزش فارکس

دیدگاه خود را بگذارید