کانال تلگرامی مای فارکس

ایلان ماسک بطور مخفی از رقیب بیتکوین حمایت مالی میکند

حمایت مالی مخفی ایلان ماسک از رقیب بیت‌کوین

ایلان ماسک بطور مخفی از رقیب بیتکوین حمایت مالی میکند

وفاداری ماسک به دوج کوین مخفی نبود و مکررا حمایت خود را از این توکن توییت کرد

 

ماسک که سال‌ها آشکارا دوج کوین را در حساب توییتر خود تبلیغ می‌کند، در میان سرمایه‌گذاران آن نیز بوده است. وی پیش از خرید توییتر همچنین قصد داشت یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید مبتنی بر بلاک چین ایجاد کند که می‌توانست یک سیستم پرداخت با استفاده از دوج کوین داشته باشد.

در حالی که وفاداری ماسک به دوج کوین مخفی نبود و مکررا حمایت خود را از این توکن توییت کرد و گفت که صاحب چندین سکه است، اما مشارکت پولی او با این ارز دیجیتال غافلگیرکننده بود.

مقاله مذکور باعث افزایش فوری ارزش دوج کوین شد، اگر چه بعدها فروکش کرد؛ در حال حاضر دوج کوین با قیمت ۰.۰۶ دلار معامله می‌شود که تاکنون ۹.۴۱ درصد کاهش داشته است و ارزش بازار آن تقریبا ۸.۹ میلیارد دلار است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۱.۰۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۱۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۸.۳۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۱ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱.۲۷میلیارد دلار است که ۶.۵۷ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۲.۰۴ میلیارد دلار است که ۹.۵۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۹.۸۸ میلیارد دلار است که ۹۳.۴۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

 

اموزش فارکس در کشور آنگویلا

 

دیدگاه خود را بگذارید