کانال تلگرامی مای فارکس

تولید خودروی انگلستان به علت کمبود تراشه سقوط کرد

سقوط ۲۷ درصدی تولید خودروی انگلستان به علت کمبود تراشه

تولید خودروی انگلستان به علت کمبود تراشه سقوط کرد

علت پایین امدن ازش پون انگلستان GBP  در مقابل دیگر جفت ارز ها در بازار فارکس

در زیر توضیحات لازم در باره علت سقوط به همراه نمونه ای از چارت  تحلیل تکنیکال مربوط به جفت ارز  GBPUSD  در بازار فارکس قرار داده شده

طبق داده‌های انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان اتومبیل انگلستان، تولید خودروی این کشور در ماه آگوست ۲۷ درصد سقوط کرده و به ۳۷,۲۰۰ واحد رسیده است.

مای فارکس به نقل از راشاتودی، طبق داده‌های انجمن تولیدکنندگان و فروشندگان اتومبیل انگلستان، تولید خودروی این کشور در ماه آگوست ۲۷ درصد سقوط کرده و به ۳۷,۲۰۰ واحد رسیده است.

در حالی که تولید خودرو برای بازارهای داخلی انگلیس در ماه گذشته ۳.۳ درصد رشد کرد، تولید خودروی مخصوص صادرات با سقوط سنگین ۳۲.۵ درصدی روبرو شد.

مرکز و پایتخت ارزهای دیجیتال جهان کجاست

در ماه آگوست حدود ۲۹,۲۰۰ خودروی اسمبل شده در انگلستان به کشورهای دیگر صادر شدند. صادرات خودروی انگلیس به بازارهای مهمی شامل استرالیا، آمریکا و چین بیش از ۵۰ درصد سقوط کرد. صادرات خودروی انگلیس به بازار اتحادیه اروپا وضعیت بهتری داشت و ۴.۹ درصد سقوط کرد. از هر ۱۰ خودروی صادر شده انگلیس ۷ خودرو به بازار اروپا فرستاده شده است.

سقوط صادرات و تولید خودروی انگلیس تحت تأثیر کمبود جهانی تراشه کامپیوتری و تعطیلات تابستانی کارخانجات خودروسازی اتفاق افتاد.

با این حال از آغاز امسال کل تولید خودروی انگلیس تا این لحظه ۱۳.۸ درصد از دوره مشابه سال قبل بیشتر شده و به ۶۸۹,۶۰۷ خودرو رسیده است. ۸۳.۲ درصد از این خودروها صادر شده‌اند.

جستجو در گوگل فیبوگروپ

تولید خودروی انگلستان به علت کمبود تراشه سقوط کرد

دیدگاه خود را بگذارید