کانال تلگرامی مای فارکس

بازار فارکس مناسب چه کسانی است ؟

 

 

سرمایه گذاری در فارکس

در ادامه اموزش فارکس: بازار فارکس مناسب چه کسی است باید به این موضوع بپردازیم که سرمایه گذاری در فارکس به چه شکل است با مای فارکس همراه باشید.

در نتیجه بخشی از این سوال که بازار فارکس مناسب چه افرادی است پاسخ خواهیم داد پس با ما در این اموزش فارکس همراه باشید .

بصورت کلی سرمایه گذاری در بازار فارکس با هر مبلغی شدنی است حتی یک دلار اما آنچه مقبول نیست این است که در بازار فارکس با سرمایه کم و بول کم بخواهید وارد شوید .چرا که سود شما نیز به میزان سرمایه ای که وارد میکنید خواهد بود.

البته میتواند سود زیاد هم باشد اما راه اصولی که رعایت مدیریت سرمایه در بازار های مالی است به ما میگوید حجم ریسک ومعامله ای که انچام میدهید باید رابطه مستقیم با سرمایه شما داشته باشد.


حتما بخوانید :

کدام کندل های برگشتی قبل از پوزیشن گیری مهم است

 


بازار فارکس مناسب چه کسانی است ؟

بازار فارکس مناسب چه کسانی است ؟

از طرفی دیگر وارد کردن سرمایه زیاد به بازار فارکس می‌تواند ریسک زیادی را به همراه داشته باشد. در نظر داشته باشید که ممکن است تمامی سرمایه خود را از دست بدهید. پس ما در این بخش برای اموزش غیر حضوری فارکس تلاش داریم به شما بگوییم که، بخاطر خطرات و ریسک بالای بازارهای مالی و بازار فارکس نیاز به صبر و آموزش صحیح فارکس دارید. با سرمایه کم سود کمی خواهید داشت از طرفی ریسک کمتری دارید، با سرمایه زیاد سود بیشتری خواهید داشت اما ریسک بسیار بالایی خواهد داشت.

 

پس این بازار مناسب افرادی که اولا صبر برای آموزش ندارند و ثانیا سرمایه ای برای معامله ندارند، اصلا مناسب نیست، پس اگر این دو فاکتور را ندارید از همینجای کار کناره گیری کنید. پشنهاد ما این است که در زمانی که آموزش فارکس می‌بینید، فقط از حساب دمو و آموزشی استفاده کنید. بعد از تکمیل آموزش فارکس با یک حساب سنتی 200 دلاری شروع کنید، تا بصورت کامل تسلط و مهارت پیدا کنید و بتوانید در این بازار فارکس و بورس فارکس به کسب سود بپردازید.

 

بازار فارکس متعلق به چه کسانی بوده است؟

اگر الان در ده نود میلادی بودیم احتمالا هیچ کدام از ما نمی توانستیم در بازار فارکس فعالیت کنیم. تا اواخر دهِ ۱۹۹۰ فقط ثروتمندان می‌­توانستند در بازار فارکس فعالیت کنند. چراکه آن زمان شما باید حداقل بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون دلار سرمایه اولیه می‌­داشتید تا اجازه ورود به بازار و معامله در آن به شما داده می‌شد.

این بازار در اصل برای بانک ­داران، موسسات و شرکت­های بزرگ طراحی شده بود و برای ما خرده معامله­‌گران جایی در آن وجود نداشت. اما با ظهور و گسترش اینترنت و کارگزاری های آنلاین، امکان داشتن حساب معاملاتی برای ما معامله­‌گران هم فراهم شد. و ما الان می­‌توانیم در کنار بزرگان این بازار هم معامله کنیم.

 

ما را در گوگل با نام مای فارکس جستجو کنید

دیدگاه خود را بگذارید